tjafan!

Håller på att städar. Har dammat nyss, men det luktar mat så jag sölar lite med städningen.
För jag är fett jääävla hungrig.
Känner mig som dom fattiga som inte får käk.
Haha nej men .. Förlåt :(


höhö fick en trisslott av mamma innan, men inte fan vann jag nåt?!
Jävla skit äre bara. Jag som behöver cash, men nejdå.
Gud hatar mig så han tänker inte låta mig vinna! KUL.
Mamma bjöd mig på 6 kronor iallafall, tur att alla inte hatar mig ;)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Supa mig full och ut & leka i snön kanske?
Eller ligga i soffan och tycka synd om mig själv och äta upp mig lite?
Eller ska jag umgås med några nära & kära och skratta åt fula människor på film?
Jag veeeeeeet inte! Det återstår att se!
Men nu ska jag däremot hämta dammsugarn åtminstone.. Sätter igång den gör jag inte än.

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0