your love is my drug

Hej!
Förlåt att jag inte uppdaterat på hela helgen. Men har knappt vart hemma i helgen och igår när jag väl va hemma så funkade ju inte blogg.se så det gick inte.

Har ni haft en bra helg? Det har jag! =)
Drar den lite snabbt vare sig ni vill eller inte ;)

fredag: jag och lisa åkte till emil, och vi tatuerade oss :) jag är SÅ nöjd!
Bild ska jag försöka få upp ikväll eller imorgon, ska be emil hjälpa mig.
har ju ingen sladd som sagt..
Sen var jag med Emil tror jag, ingen aning. Minns fan inte haha!

lördag: ja jag städade typ mest.. mamma tvingade mig så jag tog tag i mig själv & gjorde det.
Det kändes rätt bra efteråt ;) Sen va ju typ några släktingar här & fikade, själv sminkade jag mig & åkte till emil. 
Han, jag & Emma åkte till Eksjö för att kolla läget. 
Va rätt dött. Eller ja, förutom allt folk som stormade till hotellet. Alla utom jag :( huhu. 
Träffade på Sandra, så vi åkte runt lite vi 4 och hängde utanför hotellet haha =) Hade riktigt kul! 

söndag: Alla hjärtans dag. Vi fikade hemma med några. Sen åkte jag till Emil där bella & frida va :) 
Vi åkte till Vetlanda och käkade på donken och gled runt. Och lite i Eksjö också. 
Sen åkte vi alla till Emil & sov där :) jag orkade inte åka hem haha. 

och igår måndag gjorde jag inte jättemycket. Var i eksjö med Bella, Frida & Emil i typ 7 timmar haha. 
Kikade affärer och lite sånt där! Trevligt :)  

Nu ska jag lägga mig under täcket.


Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: ISABELLES FOTOBLOGG

Jag var bara hemma & tog det lugnt.

Vad gör du nu då? :)

2010-02-16 @ 13:58:31
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0