half as much

What a day.

Vart vaken i typ 5 timmar bara, och ska snart sova igen! ;p Känns värt haha.
Har inte gjort nånting speciellt alls sen jag skrev sist. Legat i sängen, vart ute & rökt och ätit en gång. Men det fick jag ju inte behålla. Så jag har levt på vatten iallafall, det funkar :)

Ska snart hoppa ner i ett varmt bad, för jag gjorde aldrig det igår. Hade fullt upp med att försöka få tag på fucking försäkringskassan. Så ska hoppa ner i badet alldeles strax och bara njuuuta =)


Hoppas ni mår bra darlings!
Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ja, det var skoj :) Lördagen var bäst! Jodå, det är okej med mig. Själv? :)

2010-05-06 @ 22:33:57
URL: http://sandrareehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0