hur dum får man bli?

seriöst, jag blir fan dum i huvudet av internet. Klickade runt och kom in på någon fjortisblogg.
En 16årig tjej, anonym, anser sig ha ätstörningar. Och fine det kan hon säkert lida av. MEN (!!!), jag blir förbannad bara.
Läste någonstans på bloggen att hon vägde 58 kilo och hon är SÅÅÅ fet. Come on.
Detta jävla gnäll "jag är så fet, kolla mina lår va dom dallrar." "måste gå ner i vikt, väger 50 kg". Förhelvete, hur dumma i huvudet är folk? Sitter och gnäller om att man är tjock när man i själva verket är smalare än vad vissa någonsin kommer bli..
Här sitter en 16åring på 58 kg och gnäller över att hon är fet, när det finns människor i världen som väger över 100 kg. Människor som inte kan gå ner i vikt.
Det gör mig bara så sjukt förbannad.

Läste någonstans också nåt i stil med "lyssnar på musik blabla och mumsar på choklad. får ångest för jag är så fet".
Seriöst, skippa chokladen då så slipper du bli fet? Dumma jävla skitunge.

Vill jag gå ner i vikt, ja inte fan sitter jag och vräker i mig choklad. Utan då gör jag någonting åt det istället för att gnälla. Hur svårt kan det vara..

Blir bara så förbannad. Nu har jag iallafall avreagerat mig.

peace

Kommentarer
Postat av: nathalie

word up, kunde inte ha sagt det bättre själv! :D

2010-05-05 @ 22:06:48
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: Nelle

hahaha, word!

2010-05-05 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0