lördagsmys

Har haft en riktig myskväll med mamma! Gillas till tuusen! :)
Har ätit lite snacks, vindruvor, jordgubbar & sånt där och bara tittat på tv tillsammans i soffan! Fick många härliga skratt minsann. Tillslut låg vi i varsin ände i soffan och halvsov så vi bestämde oss för att stänga av.

Nu ligger jag i sängen och ska faktiskt försöka sova. Är riktigt trött och vill bara bli av med mitt dumma virus eller vad det nu är.. Imorgon blir det nog en sväng till eksjö & Eksjömässan med Hannah, Emil & Frida! =) Om jag mår bättre och bilen är som den ska vill säga.

Hittade förövrigt bilder från helgen då Linn fyllde 18, så bjuder på några ;)


trevlig tjej det där ;)






gänget (;


Neheni, jag sätter stopp här.
Vi hörs imorgon babes!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tur att du stoppar med att lägga ut mer bilder under kvällen ;)

2010-05-10 @ 23:35:23
URL: http://ahleniiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0