pigg tjej

Kom precis hem från jobbet, det första jobbet.. Eller första & första, det ena får jag väl säga. Har ett par ;)
Är ändå rätt jävla pigg och glad idag, tack och lov! Höll dock på & dö nere på jobbet, stektes sönder som en jävla kyckling i ugnen. Fett varmt.

Nu sitter jag iallafall och käkar lite frukost, och om typ 10 min ska jag bege mig till nästa jobb, WORK WORK HARD HARD! mhmm.
Har inte sminkat mig eller nånting, jag bara sitter och gör ingenting istället för att ta tag i det.
Och vad ska jag ha på mig idag då?! Är ju varmare idag än igår.

Vill ha typ klänning och jesusskor, men fan, ungarna kommer ju tappa hakan. Det känns inte så seriöst att komma dit halvnaken haha!
Det får väl bli leggings och varma äckliga tygskor och linne idag med då.


Näääääääääni, fan nu ska jag ta min cola, (jag vet, nyttig frukost. Men höll ju på å törsta ihjäl ;) ) , och lyfta på röven!
Vi hörs efter jobbet och då ere fEEEEEEEEST!

tjipptjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0