måste va nån slags magi

Börjar bli dags att sova för min del. Inte för att jag är trött, men jobbet kan ju ringa imorgon och det gäller att va på topp. Även om det är det sista jag är ;)
Har legat i soffan hela kvällen med min plutt och bara myst, fyfan va han sov. Jag med, nästan. Inte.
Är hungrig som en galen jude, men kan ju fan inte äta nu. Klockan är ju kvart i två (!). Borde sova förlängesedan.

Har iallafall fått prata med baby, det bästa av allt! :) Så nu kan jag sova gott när jag ska sova minsann. Men nu sover han, och jag har ingen att prata med, så ska väl stänga av och sova jag med. Eller? aaaahh.





Hallihallå.
Nu säger jag godnatt, och återkommer när jag känner för det.
ciaomjao,

Kommentarer
Postat av: Madde

du är fin! :DD & din blogg också!

2011-01-04 @ 14:20:00
URL: http://thosenightskeptmealive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0