jag ska klara det

Från och med nu ska jag bli aktiv här. Jag bara ska.
Och jag kommer nog skriva mycket hur det går med rökningen, mitt mål är ju att sluta helt.
Men jag har börjat med att trappa ner.

Och än så länge har det gått riktigt bra! Har minskat från ungefär 10 cigg till 1-3 cigg om dagen. Och det tkr jag är riktigt bra för att vara jag och bara på en vecka! Eller ja, sen i tisdags..
Men jag ska fixa det :)

Idag har jag rökt knappt en halv, och det var inte gott iallafall. Kanske beror det på ciggmärket eller så tycker jag bara att det är äckligt. Det vet jag inte ens själv.
Har iaf en cigg kvar, och vet inte hur jag ska göra med den. Lär nog behöva nåt om jag ska överleva Ullared imorgon ;)
Så ska försöka klara mig på en halv idag.


Men nu ska jag äta frukost, och sen ut o gå :)
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0