endast för att klargöra för vissa som inte förstår.

Helt sjukt att jag skriver om det här egentligen, men folk förstår visst inte hur det ligger till. Så jag får helt enkelt ta och berätta det för er. Iallafall till viss del. 

1. Varför lägger ni er i överhuvudtaget? Det är MITT liv, jag gör vad jag vill & säger exakt vad jag vill. Har ni hört orden sköt er själva nån gång?

2. Att kalla mig fula ord & saker såsom mobbare när det kallas ens vänner är bara riktigt fult! Ni har inte en jäääävla aning om vad jag har blivit kallad för fula ord? När någon säger att jag är dum i huvudet, ja tro på fan att personen får höra nåt tillbaka! Jag tar ingen skit vare sig det kommer från era munnar eller nån annans. Är man vän med flera stycken av de som de handlar om, då lägger man sig inte i överhuvudtaget om man nu inte vill riskera vänskapen med mig. Men försvarar ni nån som ni inte vet ett skit om, som ni inte har en aning om vad den har sagt, eller hur personen har behandlat mig. Då lever ni riktigt jävla farligt! Det kallas inte vänskap, utan mer falskhet ;)

3. Snälla små söta, ta reda på fakta först. Att höra EN version av det hela spelar väl ingenting till. Varför inte ta tillfället i akt, vara lite trevlig mot mig också så får ni jättegärna höra min version också! Och sen kan ni välja sida hur fan ni vill. För är vi inte vänner när det nu väl gäller att folk ska försvara en så behöver vi aldrig mer vara det heller. Jag klarar mig. 


Nåja det är helt fucking jävla sjukt att jag ska behöva klargöra såhär. För ni kommer ändå aldrig fatta. Ni gör bort er så förbannat men, ni har valt. Då vet vi!

Spydiga kommentarer undanbedes. Det finns nog nåt forum nånstans där ni kan diskutera mitt beteende ;)
& btw skitsnack undanbedes också, fastän jag vet hur ni funkar & är fulla av skit allihopa! 
Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Madeliene ♥

du är fin som du är gumman,

<3

2011-09-13 @ 14:08:34
URL: http://freakingouttotally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0