Sjuk.

Hej på er! 

Här sitter jag och har det bra. Ja nästan iallafall. Är hur sjuk som helst typ, snorig och feber. Det är ju typ 700 år sen ja va sjuk senast så nu har det brutit ut ordentligt..
Vilket inte är nåt vidare :( Det bröt ut i torsdags så sen dess har jag varit sängliggande och typ inte orkat nånting.. Igår sov jag bort verkligen HELA dagen. Vaknade vid fem och va helt förstörd. Har i stort sätt bara sovit, vart uppe & rökt, vart på toa & sen i säng igen. Det är kämpigt det där..

Men idag är jag iallafall lite piggare, och det tackar jag för! :) Hoppas på att må ännu bättre imorgon. Så himla tråkigt att ligga hemma och vara sjuk ju medans alla andra är ute och har kul! 
Men såfort jag blir frisk, (innan onsdag hoppas jag!!) så är jag på benen igen ;) 

Och på onsdag fyller jag år. Blir ett år närmre döden, alltså 22. Fan va tiden springer iväg. Så då blir det fira med mina fina vänner :) Och helgen blire fest och massa mys, kommer bli fööör bra! :)


Nu ska jag försöka pilla i mig nåt att äta och sen dra igång en film och sova. 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0