Godmorgon

Ligger fortfarande i sängen, med datorn :) Är trött idag.
Mamma ringde och väckte mig, det gjorde hon igår också suck..
Men idag förstår jag henne. Hon ringde o sa att min lärare som jag hade , eller ja våran klass, i typ 1an på lågstadiet är död. Så det är klart att hon vill tala om det liksom..
Känns ju tråkigt såklart, hon var ju den bästa läraren man haft typ. Men men!


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Vill göra något. Men chefen i huset har bestämt att vi ska städa idag.
För Sara kmr ju imorgon, så bla bla bla. Orkar inte, vill inte städa. Jag tycker ju att jag har fint, men nehedå, här ska skrubbas. Usch.
Känns som jag borde sätta fart kanske? Men jag vill verkligen inte! :o Måste komma på en ursäkt hehhh (a)!

Nä det får duga så.


Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0