sjuuuuk

Vart planerat att vi skulle dragit ut idag.. Harrys i vimmerby, gänget :)
Hanns ju med lite förfest iallafall .. Först med lisa, sen hos martin i vimmerby, trevligt :) Men längre kom jag inte.. Har ju känt mig dålig ett par dagar och idag bröt det nog ut totalt. Trodde jag skulle dö typ. (mest ironi men iaf. ) Mådde skit rent ut sagt.
Illamående och krampanfall i magen och har inte fått behålla någon mat. Blev även svimfärdig och hade svårt att andas.
Så ringde mamma i ren panik och försökte hitta skjuts hem.

Min första tanke va "ambulans.." , men då hade jag hamnat i Västervik och nä, det har jag ingen lust med.
Men fick tag på emma, som va snäll å ställde upp och hämtade mig :)
Så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv. Pendlar mellan sängen och toaletten stup i kvarten. Inte allt för trevligt. Blir det inte bättre väntar väl akuten imorgon, yay...

Så tack för 'utgången' Gud. 150 kr åt helvete.


krya på mig. Tacktack.

kisses

Kommentarer
Postat av: issa

krya på dig gumman, skulle vart roligare om du vart med, men vi får gå ut en annan gång, kämpa på att bli frisk nu ist, loveu <3



2009-12-26 @ 13:38:40
URL: http://isabellemildeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0