vårdcentralen

hejhallå.
Är vaken efter en störd natt? drömde att jag åkte ner i stora hål och när jag vaknade så kändes det så verkligt.. haha :s skumt! :P Sen drömde jag en massa annat skit!

Va vaken redan vid 8 imorse, ringde vårdcentralen och um.. Så ska till vårdc. vid 20 i tre.. Så nu får vi äntligen kanske reda på vare är som spökar. Men dom frågade mig om jag va ****** också. Nänänänänä det är jag inte!!!
Det skrämde mig en del. Men jag får väl pallra mig dit ändå. Imorgon.
Får ju åka buss nuför tiden :p Eftersom min kära älskade söta jävla bil inte vill funka som den ska.

Nä nu ska jag gå och spy. (för så känner jag hela tiden) HEH.
Nä men allvarligt.. jag ska försöka få i mig någon frukost..


kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0