sjukt seg!

Är så himla seg idag, hur trött som helst. Sitter bara & gäspar hela tiden. Vaknade till vid halv 11 idag och somnade om igen. Sen väckte sally mig vid 11, då skällde hon på mig och ville ut. Så ja, på med kläder och ut. Brrr! Inget vidare väder iallafall. Solen sken lite på förmiddagen, men det är ju kallt som satan.
Ligger i varsin ände gör vi nu av sängen, lika trötta båda två. Och lika tråkigt har vi nog också.
Strax får jag väl fixa till nånting att äta antar jag, börjar jobba vid fem så det kan va rätt bra att börja med det iallafall.


Ja så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vill önska dig en riktigt god jul! :)

2010-12-24 @ 02:19:35
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0