lämnat in bilen

Godmorgon!
Har vart uppe med tuppen idag. typ ;) Mamma ringde och väckte mig vid 8 men somnade om, så kom iväg runt halv 9 hemifrån. Hämtade upp henne & åkte vidare till Eksjö.
Lämnade in bilen och tog tåget hem så var hemma igen vid 10. Sen har jag bara legat & slöat i sängen efter jag kom hem.
Mår lite bättre idag i kroppen. Orkar mer än vad jag gjort dom senaste dagarna. Men är fruktansvärt förkyld och hostig.
Får inte heller denna gång behålla det lilla jag får i mig, så det är lite sådär..
Så då blir jag svag och yr. Skakig. Känner mig helt bortkommen. Känner mig som fem år igen. Är i behov av mamma hela tiden känns det som.


Och såklart så måste jag sätta mig på tåget till Eksjö vid 2 igen. Ska hämta bilen redan idag.
Härligt att vi äntligen vet vad felet är, så det blir fixat i helgen! :) Känns lite bättre!
Priset var väl mindre roligt men, blir ju tvungen..
5000 fattigare, UUUHHH de svider.


Nu ska jag vila en stund innan jag ska ut i kylan igen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0