Liseberg

tjipptjipp!

Lääägerå? Själv är jag fett jävla sliten. Har inte någon jävla energi överhuvudtaget kvar i kroppen. Är fett sne också, vilket går ut över hela världen, men fan det bjuder jag på! Folk som känner mig vet att det inte är nått mot dom, därför tar man inte åt sig. Och dom som inte känner mig, synd om er!

Va iallafall i götet igår med moa ju :) Liseberg o sådär! Fyfan va bäst det var! 25 plus, stekande sol, och lagom mycket folk inne. Vilket betydde att man kunde gå rakt till grejerna man ville åka ;) PERFA! Spelade säkert upp typ 200 spänn på chokladhjul och skit med haha.. KUL!
Vann en tiger iallafall, och två små chokladkakor, hade flyt för en gångsskull! =D Ahmen sen dog våra ben typ så vi drog hem, men fan hade ju vart där typ 9 timmar eller nåt. Åkt ihjäl oss ju! ;)
Tog en massa bilder men dom får jag slänga upp imorgon! :)

Idag har jag inte gjort ett skit typ.. Work & Chill hos moa, heeeeeelvete va slö dag! Båda va helt döda alltså, helt sant. Har inte fattat nånting idag typ, trög x10 haha!
Drog en pizza på keskin's, och sen åkte jag hem.



Imorgon ska jag jobba några timmar, sen ska jag mest åka hem och dö. Endast för att kunna bli människa igen, vilket nog kommer dröja om jag känner mig själv & mitt humör..
Nä vetni, nu tar jag mitt arsle & drar en kvällscigg, för att sedan våldta sängeeeeen, ÅH min älskade! <3


NATTI. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0