mycket som hänt

Haha nästan en vecka sen jag blogga sist.
Orkar ju bara inte ibland helt enkelt. ;p

Mycket har hänt sen sist..
Har jobbat som en jude, alltså sjukt mycket. Varenda dag & heldagar. Skönt som fan! :) caaash.
I helgen var vi ju även på "körslaget", det var väl sådär. Inget direkt för mig.. haha. Men vissa va väl helt okej. Jag ville hellre befinna mig i öltältet ;)
Sen mötte vi även upp Sandra, och då drog vi till hotellet istället och satt där :) Astrevligt!

Söndagen åkte jag och tittade vi & tittade på bil, och fick med oss den hem. Jag är nöjd som satan! :) Bara lite småfix som måste fixas dock. Men det är ingen jättepanik, så de blir nog bra ;)
äntligen slipper jag särbilen!!!!


Sen denna v, har jag bara jobbat, jobbat & jobbat. och ska jobba ännu mer. Börjar vid 1 idag. Go tid faktiskt :) Men är ganska så trött idag. Somnade sent. ;o

Haha va även förbi örnstugan igår där några vänner befinner sig på nåt läger. Vi köpte pizza och satt & snacka :) Sen fick vi för oss att åka båt, and so we did.
Det var trevligt till en början ;p , men sen fick * för sig att slänga i årorna såklart. Så där satt vi, utan åror haha.
Hannah var envis och hoppa i, men de va för kallt så vi fick dra upp henne igen.
Haha herregud vilken kväll. Mycket skratt ;)


MEN nu blev det ett långt tråkigt inlägg med en massa text.
Så jag går och sminkar mig nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0