grisjakt

Är hemkommen nu. Från emil vill säga, inte från jobbet (;
Var hos moa bara en kort stund efter jobbet, hälsade på tullebull & xenne :)
Sen när jag kom hem drog vi till ingatorp & fikade med lena och lasse, alltid trevligt ;) Sen åkte vi hem till Emil och kikade på tv. Glodde inte speciellt länge, vi följde med tommy på grisjakt haha!
Mitt ut i ingenstans såg vi den fule grisen ;p , haha fy så fula!

Sen drog jag hem och nu ligger jag i soffan, ska strax hoppa ner i sängen.
Jobbar hela dagen imorgon, caaaash ;* Men får ju åka buss, kul? Nä. Skulle kunna slå någon helt seriöst pga bilen. Helt jävla sjukt.
Nästa bil ska iallafall vara en ordentlig annars strejkar jag. Men tji får väl jag för så kräsen som jag är.
En ny audi skulle ju sitta jäääävligt fint, mhmm !



NÄÄÄÄÄÄÄÄNI, hörde visst sängen ropa mitt namn ;) Vi hörs imooooorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0