hade en skitdålig start på veckan

Hejhopp.

Igår hade jag en skitdålig dag. Mitt internet la av, och det funkar inte än. PISS OFF :( Och så hände det lite grejer som gjorde mig skitledsen. Så jag orkade inte ens låna en dator igår & blogga.
Idag har jag pallrat mig ner till min morbror, så nu sitter jag här & nördar ensam. Han jobbar. Jag diggar musik på mobilen och snokar runt lite ;)
Vet inte när jag får tillbaka internet heller.. Det funkar när det vill funka. Nehe mobilt kanske? Så kommer inte kunna blogga lika mycket nu under ett tag. Får väl dra ner hit ett par gånger om dagen kanske :) Vi får se! Är ju rätt besatt av en dator med internet så det känns jävligt surt att inte kunna komma in alls om jag inte går ner hit och det pallar jag väl inte sjuhundra gånger? Nä. 

Har haft en bättre dag idag =) Lisa & Tilda kom till mig vid 3. Så vi har myst en massa, och ätit mat & fikat och sådära ! :) Fick mig på bättre humör, väääldigt trevligt!
Annars har jag inte gjort nåt speciellt idag. Och imorgon händer nog ingenting heller.


Well, avrundar här. Nu vet ni iallafall. Och tack vare ida :) <3
Ha det så bra!
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0