hej kaj

Godmorgon!

Skulle egentligen gått upp nu men jag vaknade av mig själv vid kvart över 11. Så gick upp och satte mig vid datorn en stund. Woho Paow har accat min vänförfrågan =D ha ha ha ....

Idag ska jag jobba! Känns riktigt värt .. Vet inte än om jag ska ta bussen eller om jag ska ta tåget? Har inte bestämt mig. Tåget är inne 25 över 2, och bussen 20 i 3. Och jag börjar kvart över 3, men får gå dit ut. Så jag veeene? :P
Men mina ben blöder sen igår haha , och idag får jag gå en bit igen :p KUL NÄ. Kommer inte ha några ben kvar vid veckans slut. too bad.
Aja, efter jobbet får jag vänta en timme på tåget hem. Sen blir det hem & käka, och sen säkert ner till Emil eller nåt. som vanligt (;


är snäll & bjussar på min morgonmusik ;)

Nu ska jag sminka mig, later bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0