känner mig lite bättre. kanske.

Fick i mig lite mat innan ändå. Lite potatismos och vatten. Inget att hurra över direkt men får ju va glad för att jag får i mig lite :) Har absolut inte haft något matlust. Poppade popcorn till tv:n innan, men jag kände inte va dom smakade ett dugg så det var inte gott. :s Mamma sa att jag saltade för mycket, men hur ska jag kunna känna det när jag inte känner nån smak?! haha!

Har spenderat kvällen vid tv:n. Moas kusin(?), eller moster eller vare nu va va me på tv innan så kikade lite på det :) Sen har jag mest klickat runt och kollade även på fuskbyggarna. Rätt intressant. Då Curt Wrigfors är härifrån byarna.
Nu ligger jag med nyheterna i bakgrunden medans jag skriver ett sista inlägg. Ska minsann krypa ner i sängen, börjar känna mig jäkligt trött och ont i kroppen. Har väl nyst en sisådär femhundraelva gånger idag ;) Fräääscht! Haha.




GOOOODNATT BAAAAAAABES ;*


Kommentarer
Postat av: Queen J'

sv,o fyfan va trist. krya på dig!

ligger i soffan med te och läser en riktigt bra bok! :D

2010-03-17 @ 23:36:40
URL: http://missjulls.blogg.se/
Postat av: moa

okejoekj :) det är bra med mig själv då:D

2010-03-18 @ 09:10:04
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: Emelie's Wickedtime

sv: hahah jaa men de är ju helt underbart att slänga bort pengar på "värdelösa saker" ibland;)

2010-03-18 @ 11:57:08
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0