promenad

Tjeeeeena :)

Idag har jag inte suttit vid datorn knappt. Vaknade sent, åt frukost & gick ut och gick med kaja & hugo. Gick en bra bit och pratade massa :) Sen gick jag ner till Emil, och där va Frida, elina & johan så vi spela xbox och så! Sen skulle dom ut och gå men jag pallade typ inte så vi gick en annan runda :p MINA FÖTTER BLÖDER!!!
Rekommenderar inte att promenera i converse :c (!)

Sen har jag inte gjort nåt spec. Glodde på wipeout hemma hos dom, sen drog jag hem och nu sitter jag här. Ska strax krypa ner i sängen, är skittrött & ska jobba imorgon.
Kul & gå dit? Nä men det får jag ju göra för bilaset ska ju bara hata mig å krångla hela jävla tiden. Blir så trött :(

Jaja, gnäll gnäll ;) Godnatt, vi hörs imorgon innan jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0