tillbakaaa

Hej !

Nu alla fantastiska läsare så har jag fått tillbaka internet igen, ääääntligen säger jag bara! ;) Tog typ tre veckor, så länge va längesen ja va utan internet så de va kämpigt.. Har förlorat jääättemånga läsare under tiden men hoppas att jag får tillbaka dom nu :) Har dock kvar väldigt många vilket är skitkul :)

Vad har hänt sen sist? MYCKET!!
Känns som jag har så mycket att berätta så jag glömmer bort hälften. Men det får väl komma i omgångar när jag kommer på det å så :) Blir bäst!
Har börjat jobba som fan igen, känns gött iallafall. CAAAASH! Dock kunde jag inte jobba idag vilket var tänkt så, men jag blev sjuk i söndags igen.. Är knappt 3 v sen sist. Är jätteförkyld och orkar typ ingenting, hade pissdåligt samvete imorse för jobbet. Men jag kunde verkligen inte.
Hur ska jag kunna ta hand om ungar när jag knappt kan ta hand om mig själv? Ska dom andas åt mig? Liksom nej, livet funkar inte så.


Nääää jag orkar inte bloggen nu. hörs senare !
kisses

Kommentarer
Postat av: Veronicah ;)

bra, ser framemot att du bloggar igen gumman! (L)

2010-03-17 @ 14:07:05
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0