Godmorgon

Hallådär kött & blåbär!
Befinner mig just nu i.. kan ni gissa vart? Jo sängen såklart ;)
Det är där jag bor nu ungefär.. Så skönt!!

Ångrar lite att jag ens rörde mig utanför dörren igår, har fått sota för det idag.
Körde iaf på Emils föräldrar och Mange & Camilla! Och hämtade då.
Sen raggade vi lite med bilen :) Mer vart det inte, sen hem och däcka i sängen. Klagar inte ;)

Idag är jag så galet festsugen! Vill också ut & ha kul. Vill inte va sjuk mer! :(
Jag menar, att ut och röja är ju soo emmi style ;)
Men nej, ikväll får jag ligga hemma framför tv:n med mamma och glo på dåliga program på tvn.. Visst, det kan va skönt att va hemma & umgås med mamma :) MEN jag vill ut och ha kul!!!
Aja, bara att börja tagga inför nästa helg HEHE ;) Hörde att some boys vill ha dit oss så hannah, OFF WE GO! ;D


Nu ska jag äta lite "frukost", vi hörs senare snyggingar.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0