min helg

Nu är helgen över och jag ligger stendöd i soffan, jag svär.
Är asvarm och tror jag dör snart..
Har haft en kanonhelg iallafall!

Grillfest i fredags hos Bella med fint folk :)! Först vare bara vi, grillade & drack och sådär. Sen kom Jimmy, Chris & Athena (?), och johanna, daniel, mickan & lina. Stannade en stund men åkte rätt tidigt. Sen ringde vi dit Johan, Stefan & Tobias och dom kom dit ;) Hade en helt galen och rolig kväll! Dom åkte hem vid halv 4-4 så då gick vi och la oss och vaknade astidigt i lördags.

Annars har det inte hänt så mycket mer.. Kollat på fölungen hos Bella bara :) SÅ SÖT!!
Sen har jag, emil, elina, johan & mamman vart och ätit pizza o så :) mys!

Nu ska jag strax sova, ska upp & jobba imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0