nästan nyvaken

aaaaaahmen godmorgon :)!

Hur mår ni idag? Bättre än mig kanske? ;)
Ligger i sängen fortfarande, orkar inte göra någonting.
Vaknade halv 3 idag, sov typ 16 timmar inatt, helt sick. Skönt men har bröt typ nacken inatt, mindre skönt.. :s

Idag ska jag inte göra någonting alls, precis som igår. Ligga i sängen, och försöka få i mig något att äta, sen återgå till sängen. Fyfan va detta tar på min kropp alltså. Har verkligen inga krafter kvar.
Det är jobbigt att bara försöka ta sig ur sängen, och nu har jag dessutom migrän till råga på allt. Som om det inte räckte med det jag redan har? Men dom som har, ska bara ha mer sägs det ju..
Seriöst, avslutar nog här.
Fick jag säga att jag var döende så skulle jag göra det, jag ärt inte men enligt mig så är jag.


krya på mig, tack tack! (L)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0