update

Hallådär!

Förlåt för min skitdåliga update igen, men har inte vart hemma sen i fredags. Och inte ens då hade jag tid att skriva.
Har hänt en heldel sen jag skrev sist, och vissa grejer tänker jag inte ta upp här. "fan" tänker väl ni, men aopp, to private ;)

I fredags var det tjejkväll med gamla godingar som gällde :) Spelade spel, snackade, och åt massa gott. Riktigt mysigt var det måste jag säga! Får göras om. Väääldigt snart!

Lördags var ju partydags. Otaggad som jag var, tog typ tusen år på mig att bli klar.
Och vart väl klar typ .. 10 min innan tåget gick ;p bra (Y)!
Jaja, 'förkrök' hos mig, om man kan kalla det det denna gången ens. Hälften hann inte ens hit haha!
Drog in till Eksjö, förfestade mer, robin & dom hämtade oss. (lata klubben haha!) Hamnaded vid sjöängen, knökat av folk.
Missade Maskinen, hur vet jag inte haha..
Iaf så var det en sjukt bra kväll! ;> Minnet sviker på vissa ställen men för det mesta så vet jag vad som hände! ;) Vissa saker kunde väl skippats.. Men det blev som det blev, allt löste sig tillslut. Jag & Hannah sov iallafall hos Moa, och kom väl hem dit runt halv 5 eller något.

Söndagen var bara slö, och jag hamnade hos Moa igen, och kom hem därifrån igår.


Nu ligger jag döslö i sängen och klagar på allt som går att klaga på känns det som.
hejdådådå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0