written in the stars

Hallådär kött och blåbÄÄÄR. Typ tio dagar sen jag skrev här sist höhö. Har inte haft nån ork för fem öre till det.
Men jag lever ju och det är ju tur det ;)

Skrev sist att jag skulle till läkare dagen efter, ringde aldrig förrän igår haha. typ två veckor senare. Goood! Iaf så va ja nere igår, hos nån minikille. Helt okej, antar jag? Lite skum bara.
Får se vad som händer efter nästa fredag, fick tid hos sjukgymnast. Hjälper inte det så vet jag inteeeee!
Jobbade igår också, 2 timmar hahaha. Så jävla värt.
Men har inte jobbat på typ femtio år, okej. två veckor typ. Men de va skönt som satan :) Börjar tröttna på att gå hemma, pengarna rullar ju inte in av sig själva tyvärr. Även om jag älskar långa sovmorgonar och bara lata hela dagen ;) so me.


Och nu, glor jag Cougar Town. Väntar på att babe ska komma hem från jobbet, inte hit dock. jobbigt. Vill ju.
Sen ska jag soooova, kunde ju inte hos ida inatt. Spökena var igång och tafsade och förde lite oväsen.


Avrundar nog här. kiss och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0