lösenordsskydd

Hejhopp.


Skriver inget större just nu. Tänker bara meddela att jag tänker lösenordsskydda min blogg från och med nu. Det är min blogg, jag tänker skriva exakt vad jag vill, och bara mina närmsta vänner kommer ha tillgång till detta. Jag vill kunna skriva mina tankar och vad jag tänker om saker, utan att folk klankar ner och klagar på mig. Jag vill kunna skriva allt ifrån hat, till kärlek utan att det sprids. Jag vill kunna göra som jag själv vill.
Och jag kommer själv avgöra vilka vänner som får mitt lösenord, dessa personer är mina närmsta och det hoppas jag ni har full förståelse för.
Ni kan själva fråga efter lösenordet, men om jag lämnar ut det, det återstår att se.


Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0