you don't have to save me

tjingeling!

Sitter i sängen just nu, med ett glas gott att dricka.
Kände att jag behövde varva ner lite, har vart sjukt stressigt den här veckan.
Vilket resulterade i kopplingsras också på bilen, underbart.
Så nu blire att kika efter ny bil! Rätt gött :)


Har även lite panik, då jag inte hunnit färdigt med alla julklappar och bilen är på verkstad. Blev tvungen att fixa kopplingen så länge, då jag är i stooort behov av bil just vid den här tiden.

Så imorgon blire att hämta den, och handla handla handla det sista! Usch, fasar för att behöva åka in till stan, lär ju vara smockat med folk, _överallt_. Men bara le & se glad ut ;) jag måste ju. 
Har iallafall städat som en dåre idag, och tänkte slå in några julklappar, men då hade vi visst inget inslagspapper hemma.. Typiskt! Så jag får köra en sista minuten imorgon som vanligt! 

Och har även hunnit med lite mys med Sanna :) Vi kikade film, drack kaffe & bara myste! Precis vad jag behövde. 
Hade även behövt lite sällis nu ikväll, har fruktansvärt tråkigt. Och därför skriver ja det här. Men babe kunde inte, då han skulle upp imorgon :( Så typiskt.. 
& imorgon kommer han ju inte heller, eftersom det är julafton på lördag. Men julen är ju snart över :) 


Nähä, nu ska jag faktiskt slänga mig i sängen, ska ju upp tidigt imorgon. Blir nog en lång dag! 



Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0