stallet

Nej givetvis kom jag aldrig ut på någon morgonpromenad.. det regnade ju, så varför skulle jag? Kände jag ungefär. 
La mig i soffan istället, käkade frukost & sen begav jag mig till stallet för lite mys :) Det är nog bästa stället på hela jorden alltså! Skulle kunna vara där dygnet runt, bland alla mina bebisar :) Det är så lugnt, och man mår så bra av att gosa in sig i boxen med hästarna och bara pyssla om dom hur mycket som helst!
Så underbart att jag återfått mitt intresse och chansen att faktiskt kunna göra det jag tycker om! :)


Efteråt åkte vi hem till Selanders, gjorde mest ingenting och åt lite kladdis. MUMS. Och sen åkte jag hem, och ska strax dra på en film och sen sova! Imorgon är det städdag, suck.. 

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0