lista,

Hur gammal är du om fem år?
gammal.. ska fylla 28...

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Mig själv:)

Hur lång är du?
typ 1,77 cm

Vilken är den senaste filmen du sett?
She's the man

Vem ringde du senast?
Emil

Vem ringde dig senast?
Sanna

Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Koommeeeeerrr"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på till vem. men smsa är ju det enklaste..

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.

När såg du senast din mamma?
för drygt fem minuter sen

När vaknade du idag?
efter 1

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hollywood. Nej men, vart vet jag inte men förhoppningsvis med familj, man, en jäkla massa djur & en feeeet villa! Sen ett bra jobb och ja, jag kan hålla på hur längesomhelst...

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
mitt och idas samtal inatt om arbetsförmedlingen skulle jag tro :)

Hur stor är din säng?
120

Sover du med eller utan kläder på dig?
shorts & linne

Vilka städer har du bott i?
Hjältevad, inte för att det är nån stad men.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
stooooora mysiga sockar!

Är du social?
jo det är jag väl.

Tycker du om kaffe?
Jajjemen!

Vad dricker du till frukost?
Juice eller kaffe.

Sover du på någon särskild sida?
Nej.

Kan du spela poker?
haha nä..

Tycker du om att mysa/kela?
ja de är väl trevligt.

Är du en beroendemänniska?
Nja det vet jag inte, beror på vad man menar med det. Har inga direkta behov, förutom rökningen då(?).

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja de gör jag! Ludde.

Vill du ha barn?
JA <3

Har du någonsin åkt ambulans?
Yes.

Sover du med gosedjur?
Nej.

Flirtar du mycket?
Hah kan ja väl inte påstå..

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nää. inte än ... ;)

Vilken var den senaste boken du läste?
Håller på å läser en nu. Skamfläck. Men jag minns fan inte författaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0